آموزشگاه آریان صدر

پیشتاز در آموزش ساختارمند!

اگر به دنبال یک محیط کاملا ساختاربندی شده، منظم و اساسی برای یادگیری زبان آلمانی هستید، آموزشگاه آریان صدر بهترین گزینه برای انتخاب است. آموزش آلمانی آریان صدر با سابقه درخشان در قبولی آزمون‌های معتبر گوته، همواره پیشتاز در آموزش زبان آلمانی به شکل طبقه‌بندی‌شده و با استانداردهای منحصربه‌فرد خود با توجه به آزمون‌های گوته می‌باشد.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های شاخص این آموزشگاه می‌پردازیم:

آموزشگاه آریان صدر

آزمون‌های مستمر

یکی از ویژگی‌های مهم آموزشگاه آریان صدر، برگزاری آزمون‌های هماهنگ برای هر ترم آموزشی و برای هر چهار مهارت نوشتار(Schreiben)، خواندن(Lesen)، گفتار(Sprechen) و شنیدار(Hören) می‌باشد.

در واقع شما باید برای هر شرکت در هرترم، حتما در هر چهار مهارت مشخص شده در ترم قبل نمره کافی را به دست آورده باشید. این آزمون‌ها در شرایطی کاملا شبیه‌سازی‌شده و استاندارد برگزار می‌شود.

سیستم آموزشی یکپارچه

برخلاف دیگر آموزشگاه‌های زبان آلمانی، آموزشگاه آریان صدر، دارای سیستم یکپارچه آموزشی بوده و تمامی اساتید می‌بایست در چارچوب مشخص شده آموزشی، اقدام به آموزش نمایند. برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره داشت که اگر زبان‌آموز در آزمون پایان ترم  حد نصاب اولیه نمره قبولی را کسب ننماید باید حتما ترم را دوباره بگذراند و اگر حدنصاب ثانویه را کسب نکند باید در کلاس‌های میان ترم تقویتی شرکت کند.

همچنین گفتنی است آموزشگاه آریان صدر از کتاب های MENCHEN  و SICHER برای تدریس استفاده می‌نماید.

آموزشگاه آریان صدر

اساتید آموزشگاه

تمامی اساتید از اساتید رتبه بالا در آموزش زبان آلمانی بوده که در آموزش این زبان تبحر دارند. درواقع الزاما این اساتید سابقه زندگی در آلمان را ندارند اما بهترین اساتید برای انتقال مفاهیم از سطوح پایه و مقدماتی تا سطوح پیشرفته می‌باشند.

شاید بتوان گفت در برخی موارد، همین چارچوب کامل آموزشی که پیشتر از آن صحبت شد، اساتید را برای ارائه تجربیات شخصی و سبک آموزش خود محدود ساخته و امکان استفاده از نوآوری در آموزش را از بین می‌برد.

تجهیزات و امکانات جانبی

آموزشگاه آریان صدر نسبت به برخی دیگر از آموزشگاه‌ها از بهترین تجهیزات استفاده نمی‌کند و بهترین امکانات آموزشی را ارائه نمی‌نماید.

هرچند این آموزشگاه با در اختیار قراردادن بوفه، کتابخانه، کتاب فروشی و تخصیص دو ساختمان مجزا سعی دارد تا خدمات آموزشی مناسبی را به زبان آموزان ارائه دهد، اما طبق مشاهدات و نظرات زبان آموزان این امکانات بسیار قابل بهبود بوده و در سطح اول نمی‌باشند.

سیستم مدیریتی آموزشگاه

این آموزشگاه با مدیریت سرکار خانم فرناز قربانی، سیستمی کاملا بسته را برای خود انتخاب کرده است. ایشان که از افراد با سابقه و مجرب در زمینه آموزش زبان آلمانی، سبک زندگی آلمانی و مهاجرت تحصیلی به آلمان هستند، همواره تلاش کرده اند که برای استفاده از کادر اجرایی، پرسنل و معلمان کلاس های تقویتی خود، از زبان آموزان با سابقه و سطح بالا خود استفاده نمایند.

در واقع به طور کلی این آموزشگاه با سبک منحصر به فرد خود توانسته تا بالاترین امتیازات را در دید زبان آموزان در زمینه یادگیری زبان آلمانی کسب نماید.

برای دریافت آخرین اطلاعات از بهترین آموزشگاه های زبان آلمانی ایمیلتون رو وارد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

۴ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *