mersedes benz meusum

اشتوتگارت، زادگاه مرسدس بنز!

موزه مرسدس بنز، در اشتوتگارت، آلمان. موزه‌ای از اتومبیل‌های شرکت مرسدس بنز است. از قدیم تا جدید ساخته شده و به معرض دید همگان قرار داده‌اند. شهر اشتوتگارت اولین شهری است که اتومبیل مرسدس بنز را در آن به نمایش گذاشته‌اند. به همین دلیل شهر اولیه مرسدس است.

ساختار موزه MB

بر پایه سه اصل ساخته شده است. این هندسه هم در سازمان داخلی خود و هم در بیان ظاهری اش، پاسخ به متن ماشین محور موزه است. در داخل، پایین رفتن از رمپ‌های موزه که توسط اتومبیل‌هایی از دوره ها و انواع مختلف احاطه شده، بازدید کننده را یاد رانندگی در بزرگراه می‌اندازد.

در بیرون، منحنی‌های هموار ساختمان، رویدادهای اطراف از فضاهای صنعتی و مکان‌های اتفاقات را منعکس میکند. مانند ورزشگاه فوتبال، دوره تست مرسدس بنز، و مخازن بنزین و نفت در کنار رودخانه و همچنین چرخ های بازگشت کننده از سیستم جاده در سایت. همینطور این ساختمان خصوصیاتی را که ما به عنوان بهترین خصوصیات دوران خود می‌بینیم به طور ضمنی ساطع می‌کند؛ مواد با کیفیت بالا، دوام، شخصیت، مرتب بودن. موزه MB در تجسم خود مقادیری را که ما با مرسدس بنز در ارتباط هستیم بازتولید می‌کند: پیشرفت تکنولوژی، هوش و زیبایی. بازدید کننده باید در درون احساس هیجان و راحتی کند. موزه 25،000 متر مربع در کنار کارخانه دایملر-کرایسلر اونترترورکهایم روی یک سکوی بلند قرار دارد که فضا را نیز به مرکز خودرو عرضه می‌کند.

بازدیدکنندگان از گوشه شمال غربی وارد ساختمان می‌شوند.

لابی ورودی سیستم ساختاری موزه را به بازدید کننده معرفی می‌کند. این شامل توزیع دو نوع نمایشگاه در سه «برگ» است که با یک دهلیز متصل به یک «ساقه» مرکزی هستند. لابی ورودی، علاوه بر کارکردهای عملی، دارای پله برقی است که به همکف می‌رسد. سه آسانسور دارد که بازدید کنندگان را در ساختمان بالا می‌برد. بازدید کننده موزه را از بالا به پایین بازدید می‌کند. در هنگام بالا رفتن به آتوریم، بازدید کنندگان با ارائه یک پیش‌نمایش چندرسانه‌ای آماده می‌شوند. دو جنبه چیدمان موزه‌شناسی، مجموعه اتومبیل‌ها و کامیون‌ها و اسطوره‌ها به ترتیب زمانی از بالا به پایین منظم شده‌اند. با سه خودرویی که از همه قدیمی‌تر هستند در طبقه فوقانی در نمایشگر اختصاص داده شده به اختراع این خودرو آغاز می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)